Om det är en person som bryr sig om hästarna som anmält, varför har den här filmen inte dykt upp fören nu?
Jag tycker absolut inte att det är ett okej sätt att träna på men i det här fallet så är det inte en person som anmält för att skydda hästarna, det här känns som en personlig grej faktiskt.
Sen om man ser till all annan ridning och träning hon har visat upp både innan och efter så är hon tycker jag lätt en av dom som tränar med stor hänsyn till hästarna, rider ut och hoppar och har dom i hagar..det känns som att det är galet att sänka en av väldigt få ryttare i dressyren som faktiskt har en bra hästhållning och inställning till hästarna.
Vi är som sagt få som aldrig gjort misstag eller tagit i för mycket i träning nångång, man måste ibland även se till helheten. Om nu sporten ska vara kvar övht, för just nu känns det som om det är kört faktiskt, det är lika bra att stänga av varenda en.
Alltså är det någon övht egentligen som rider på den nivån som har en hästhållning och ett rid/träningsätt som går att stötta helt fullt ut? Dom som rider "bra" har usel hästhållning istället..jag ger snart upp det här.