- Svar: 7
- Visningar: 1 352
Det blev en förbaskat trist start på hösten, jag känner mig helt dränerad. Vår VD har sagt upp sig vilket har resulterat i att jag har fått ta över en del projekt både från honom och min nya chef. Samtidigt var vi inne i en väldigt intensiv fas redan från början så nu är det bara pannkaka. Det har samtidigt varit flyttprojekt igång hemma några veckor, vänner som inte mår bra, hund till djurakuten, hål i plånboken, skadad sambo och en rejäl svacka i självförtroendet. Nu fick jag magkatarr för två veckor sedan och försöker ta mig igenom dagarna utan att vara helt kräkig eller ha ont. Det har inte blivit mycket sömn senaste veckan heller. Ventilerar med er, då jag inte vill belasta mina vänner ytterligare just nu som går igenom svåra perioder. Men märker att jag själv börjar tappa energin att bära andra samtidigt som jag själv inte är i min bästa form.
Jag känner dock på mig att den här kullen börjar nå sin topp, både i arbetsbörda och saker som händer utanför jobbet, så jag är inte allt för orolig. Tar en dag i taget och tror och hoppas på att oktober kommer att bli en bättre månad.
Hur blev er start på hösten? Är det bara jag som desperat längtar efter helg, en burk Nutella och Harry Potter maraton just nu?
Jag känner dock på mig att den här kullen börjar nå sin topp, både i arbetsbörda och saker som händer utanför jobbet, så jag är inte allt för orolig. Tar en dag i taget och tror och hoppas på att oktober kommer att bli en bättre månad.
Hur blev er start på hösten? Är det bara jag som desperat längtar efter helg, en burk Nutella och Harry Potter maraton just nu?