Ingen tassar över golvet...

Houdinie

Trådstartare
Jag har lämnat mina katter hos brorsan, och där ska de bo ända in i juli. Tänkte i bilen på väg hem att; "vad skönt att få sova ut imorgon bitti, utan att katterna väcker mig"... Jag hann inte ens innanför dörren innan jag saknade dem.

Ingen satt i fönstret och spanade efter min bil.
Ingen mötte mig i dörren med jamanden.
Ingen stryker sig mot mina ben.
Ingen tassar över golvet.

Tänk att två små pälsbollar kan så fullständigt invadera ens själ! :love:

Sv: Ingen tassar över golvet...

Jag vet hur det känns!
Jag ska snart iväg till en lägenhet som jag ska flytta ur denna veckan och då får katten bo hos mina föräldrar och jag kommer sakna honom som bara den!!
I sommar ska jag jobba och har lånat en lägenhet i stan av en kompis och vet inte hur jag ska göra med katten... Jag vill ju ha honom hos mej, men samtidigt vet jag ju hur skönt han tycker det är att kunna ligga ute i trädgården hos föräldrarna...

Det är svåra val man ställs för som kattägare!!

Mina tre flyttar om mindre än 2 veckor :cry:

Förstår inte vad jag ska göra utan de små liven och nu när tossan bivit så otroligt kelig senaste månaden... jag vill behålla dem alla tre :(

Brorsan ringde.
Singoalla låg och spann i hans knä och Spirit låg brevid på soffan och sov...:love: Jag vet att de trivs hos honom (speciellt lilla Singoalla som annars är så rädd för andra människor), och de ska få gå ut och jaga på dagarna i hans skog, och han kramar på dem och ger dem god mat och tar jättebra hand om dem... och de kommer att vara såååå lyckliga....

Men jag saknar dem så ändå! :(

Tänk att två små pälsbollar kan så fullständigt invadera ens själ! :love:

Jag förstår vad du menar! Ibland undrar jag om katterna har hjärntvättat mig helt och hållet, jag kan till och med sakna dem när jag inte är hemma! :o:D

Trösta dig med att det snart är juli ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Är det vanligt att hankatter skriker efter kastrerade honor? Jag har en drygt 2-årig hona som är kastrerad sedan nästan två år, så hon...
Svar
1
· Visningar
1 133
Övr. Katt Flyttade för en dryg månad sedan in i ett hus på landet och de senaste veckorna har vi haft en katt strykande kring huset. I början gick...
Svar
9
· Visningar
5 253
Senast: ylvalill
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 886
Senast: Sonic76
·
Övr. Katt Jahapp, så var det dags igen. Jag blir lika ledsen varje gång. (Varje år dyker X antal katter upp i byn, magra som stryk, hungriga som...
2
Svar
21
· Visningar
2 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka