Ingen som använder AllWebMenus??

M

MaLu

Finns det någon som kan hjälpa mig? Försöker lägga upp en meny gjort i AllWebMenus på min sida. Tänkte att jag skulle kunna lägga menyn i den översta ramen (titta på sidan, länk i signaturen) Men på nått sätt försvinner den ramen. Och om jag lägger den överst på alla sidor så ligger den ju mitt över texten.

Om jag skulle göra en i vertikalt läge istället och lägga den längst till vänster så skulle den väl täcka upp det mesta av texten...

Jag vet inte hur jag ska göra men efter att ha läst tråden här om hur dåligt det tydligen är med ramar så kanske jag ska ta bort den. Har fortfarande problemet med AllWebMenus dock.

Kan någon hjälpa mig?

malu
 
Nu är det kris! Jag har lagt ut menyn men länkarna funkar ju inte! De funkar när jag provar dem.
snälla....

malu
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag klickar på en rubrik till en tråd jag läst tidigare, som har fått nya inlägg, så hamnar jag inte vid det första olästa inlägget...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
667
Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
13 173
Senast: Tarantino
·
IT & mobiler Det var evigheters evigheter sen jag höll på med html, java osv och nu vill jag göra en hemsida med 3 frames. Det ska alltså vara en...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp