Ingen epost tack!

O

Orzon

Jag har valt att inte längre få epost när det händer nyheter i trådar jag prenumerarar på.
Jag har ändrat inställningar men mailen bara fortsätter att forsa in! :confused:
Varför???
Jag vill VERKLIGEN inte ha alla dessa mail och har försökt rätta till det i omgångar senaste veckorna.

Sv: Ingen epost tack!

Vart kan jag vända mej för att få svar förutom hit?
Måste jag ta bort alla premumerationer?
:confused:

Det är väl för att du är en så poppis tjej kanske? :idea:

Kan du beskriva vilka inställningar du har ändrat. Har du kollat igenom alla under Kontrollpanelen.
Själv använder jag inte prenumerera och har inte 100% koll på vad de olika inställningarna gör.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama