Ingen Är Gladare Än Jag Idag!!!!!!!!

Casper

Trådstartare
Hej allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingen är gladare än jag idag och jag måste bara få dela med mig!:) Jag är så lycklig så det kan ni inte ana och jag vet att fler med mig känner lika dant när dom får resultatet..

Min Landseer har HD A och atros UA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:love: :love: :love: :bump: :bump: :) :)

Jag fick beskedet idag och jag är så glad så jag knappt kan skriva!!!!!!!!!!!!!

ville bara säga detta!;)

Kram på er allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Ingen Är Gladare Än Jag Idag!!!!!!!!

Vad härligt!
Är det vanligt med HD och AD på den rasen?

Ska själv röntga lagotton på måndag och jag är nog så nervös man kan bli...vill ha svar nuuuu ju.

Ja det är vanligt..tyvärr.....

lycka till med din och jag hoppas du får samma resultat som mig!!:love:

Grattis! & Grattis till fölet!

Såg ditt inlägg om ditt föl på avel.
Men det går inte att PMa dig din inkorg är full!

Vad kul att fölet kom!
Vad blev det för namn nu då ? :p :D
Du kan bara enkelt skaffa ett konto på photobucket.com och sedan gå in på kontot och ladda upp bilder där, sedan lägger du bara in länken till bilden här.

Aha!!!
då ska jag försöka fixa det;)

JAg såg på min andra mail att du hade mailat mig och jag rensade min inkorg men det kom inga mail..:(
Men nu är han iallafall här och jag vet faktiskt inte vad jag ska döpa honom till.. Alla namnen jag hade funderat på klär inte honom alls!

Fast min hyresvärd har döpt honom:crazy: till "tuffe viktor":crazy: och det ska han inte heta... hi hi...

kom gärna med förslag.. du kan pma mig i såfall om du vill.. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 376
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 664
Senast: s957
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 080
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka