inge blod efter skrap och spiral????

S

strösslet

hejsan gjorde en abort den 18/6, blött över en månad men 2avbrott på blödningar, jag fick tväront häromnatten och ringde 1177 de tyckte att ja skulle avvakta om ja inte hade sketa ont... smärtan var hanterbar i fosterställning.. jag tänkte då rakt inte åka till akuten för att sedan bli hemskickad 4timmar senare med voltaren...
ringde gyn på morgonen och fick tid vid lunch, kom dit och blev undersökt.. ja du har rester kvar... och du mår inte alls bra (yrsel svimning m.m m.m ) de blir skrapning... jaha?!?!? på direkten, in i duschen.. på med de vackra kläderna... sen en evig väntan (3timmar) sen vart de min tur.. fick spiralen isatt.
sedan på uppvaket mådde jag inte alls bra, illamående hosta som en gris och syresatte mig jätte dåligt.. fick stanna kvar pga detta, de va rädd att ja fått maginehåll ned i lungorna då de tog ur tuben ur halsen på mig då min strupe började krampa. på uppvaket vakna ja flera ggr av att maskinen skrek för ja andades inte... läskigt.. ja men ja blev utskriven iaf i dag vid 11 tiden.. har inge ont och så.. men nu

:confused::confused::confused:
EN FRÅGA: jag blöder inte en mml sen i morse.. är de bra de ? trodde man skulle blöda efter skrapning och isättning av sprial (mirena eller va den heter)

Sv: inge blod efter skrap och spiral????

Nej, det är inte säkert att du kommer blöda efter insättningen och skrapningen. Troligtvis kommer du att börja blöda lite om några dagar. När jag satte in min spiral dröjde det flera veckor innan det kom en blödning.

Traumatisk upplevelse du varit med om. Hoppas du kommer må bättre nu!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka