P
Pacific
Jag beställde för 3 veckor sen fälgar från ett transportföretag så jag kan få på mina vinterdäck på transporten. Leveranstiden skulle vara 1 vecka. Bra tänkte jag då har jag gott om tid på mig tills jag ska till kliniken om 1 månad och behöver transporten. Jag har varje vecka ringt och frågat hur det gått med fälgarna. Idag ringde jag igen för att dubbelkolla att fälgarna verkligen gått iväg idag som dom lovade sist vi pratade. Det hade dom visst inte utan dom kommer skickas i slutet på veckan.
Nu ska jag till kliniken med pållen antingen på fredag eller måndag.
Vad skulle ni gjort. Krävt pengar av företaget för hyrtransport? Hyr då en rätt mörk och lite äldre värmlandsvagn, har hyrt den förut och det funkar ok men känns tråkigt när man själv har ett ljust och nytt släp med ett annat säkerhetstänk. Eller skulle ni åkt stockholm till strömsholm med sommardäck på transporten, har vinterdäck på bilen.
Känner mig villrådig och rätt irriterad just nu. Snälla kom med ideer.
Nu ska jag till kliniken med pållen antingen på fredag eller måndag.
Vad skulle ni gjort. Krävt pengar av företaget för hyrtransport? Hyr då en rätt mörk och lite äldre värmlandsvagn, har hyrt den förut och det funkar ok men känns tråkigt när man själv har ett ljust och nytt släp med ett annat säkerhetstänk. Eller skulle ni åkt stockholm till strömsholm med sommardäck på transporten, har vinterdäck på bilen.
Känner mig villrådig och rätt irriterad just nu. Snälla kom med ideer.