G

guess_jeans

Har alla bärbara datorer en infrarödgrejsemoj?? Vart sitter den och hur sätter man på den?:confused:

Sv: Infraröd

Du menar inte bluetooth då? Det är rätt få bärbara som har infraröd nuförtiden har jag för mig, alla mobiler har ju bluetooth osv.

Näe..jag ska överföra bilder från mobilen till datorn och min sån sladd är borta, brukar det funka med bluetooth? Verkade inte göra det här..

jag har infraröd på min bärbara men det jag har inte kommit på något sätt att sätta på :(

Det finns inte på alla datorer/bärbara, troligen ganska få tom. Du kan titta på din laptop och se om du hittar ett ofta ganska litet avlångt svarttonat "fönster" någonstans - oftast på sidorna. Om du hittar ett sånt så är sannolikheten hyfsat stor att den har en IR-port.

Är IR-porten installerad så kan du troligen hitta IR-alternativ i kontrollpanelen. Där går man in och väljer att aktivera porten.

Liknande trådar

IT & mobiler Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Svar
6
· Visningar
383
Senast: Tarnin
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 171
Senast: Enya
·
IT & mobiler Ja, det var först igår som jag hörde detta ord. En bekant föreslog en Dongel som lösning på mitt internetproblem. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen
Tillbaka