Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Americano GJ var dagens absolut störtsta förvåning. Jag såg honom förra året och då kunde han varken skritta eller galoppera och hade en trav som var hysterisk och kändes extremt ditriden. I år var han fantastiskt fin i alla gångarter som såg naturligt jättebra ut.
Håller fullständigt med dig! Tycker det är mycket märkligt att man vill ha hens pengar överhuvudtaget.@sorbifolia Här är sändningen, börjar imorgon https://www.equisport.tv/event/9259/bruksprovet-2018
Fö är jag mest förvånad över att Tissot TPs ägare inte är så ute i kylan att han inte ens skulle hitta någon som visar sin hingst.
Jag tror aldrig Americano kom till start förra året? Du tänker nog på Star Quality GJ.
Silvermines Cruising alltså
Nu är ju inte jag hoppmänniska egentligen, men han verkar riktigt fin. Kul om vi får in lite "tyngre" blod i SWB-aveln också. Tycker att det kan behövas i kontrast till alla "superlätta och nätta" vi sett senaste åren.
vet ni vad som hänt med Cash is king?
åh vad tråkigt, såg framemot att få se honomNågon i teamet skrev redan efter första hoppningen att de åkte hem och satsade på tävling och ev kom tillbaka nästa år. Förstod det som att han överhoppade sig och sedan inte ville vara med alls mer.
Damon hade häftiga bakben och mycket rörlighet i kroppen. Lite på tårna och forsade på en del, men såg ändå ut som en häst för större uppgifter. Lite tråkig halsansättning.
Vad var det som var tråkigt? Jag kollar på bilden och tycker att han ser ut typ som en målning av Stubbs, lång hals, men jag kan inte sätta fingret på vad som stör mig. För litet huvud? Nä, nåt är det. Så lite hjälp på traven uppskattas.
Han har en brett ansatt hals. Tror att det är extra tydligt eftersom att den också är ganska lång och att Damon nu som treåring inte är så färdig i kroppen än. Tycker att han är en riktigt fin häst som kommer att bli ännu finare längre fram
Vad var det som var tråkigt? Jag kollar på bilden och tycker att han ser ut typ som en målning av Stubbs, lång hals, men jag kan inte sätta fingret på vad som stör mig. För litet huvud? Nä, nåt är det. Så lite hjälp på traven uppskattas.
Jag är besviken att Don Deesel inte gick vidare. Även om han var spänd så tyckte jag man såg kvaliteer hos honom. Egentligen den enda jag skulle kunna tänka mig av årets hingstar.
Jag är besviken att Don Deesel inte gick vidare. Även om han var spänd så tyckte jag man såg kvaliteer hos honom. Egentligen den enda jag skulle kunna tänka mig av årets hingstar.
Han har en brett ansatt hals. Tror att det är extra tydligt eftersom att den också är ganska lång och att Damon nu som treåring inte är så färdig i kroppen än. Tycker att han är en riktigt fin häst som kommer att bli ännu finare längre fram