Idag börjar det, någon som är på plats idag? Jag åker inte ned förrän på torsdag i år... Får roa mig i dessa två dagar med att grotta i alla dressyrhingstarnas mödernen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska försöka åka förbi när jag hinner mellan skola, jobb och hästar.
Om någon är där får de gärna filma lite.
Jag har tänkt hålla extra utkik på följande:
Fatinjo dessa mec
crown z
Edgar d'app des foret
C-future
Silvermines cruising
Viking hästak
Tycker bara det ser dumt ut när de ställer hästen så uppenbart på en "knöl" med frambenen som de gjort med Epic på fotot... Ser ju bara konstigt ut med den överlinjen?
Tycker bara det ser dumt ut när de ställer hästen så uppenbart på en "knöl" med frambenen som de gjort med Epic på fotot... Ser ju bara konstigt ut med den överlinjen?
Tänkte samma om Sigismund. Jag hoppas han hoppar som en gud, för han var inte den vackraste.Jag var sugen på att se King Olymbrio eftersom jag gillar hans halvbror så synd att den är struken. Annars är det ett par som ser intressanta ut men generellt inget jättespännande år. Ska bli intressant att se Sigismund hoppa. Nog för att jag brukar tycka att hopphingstarna ofta inte är speciellt vackra men den var ju nåt extra och det måste ju finnas en anledning till att den visas.
Har bara sett från Ridsports rapportering, men rent generellt tycker jag att många av hopphingstarna verkar ha väldigt "knepig" exteriör, som t.ex. byggda i väldig framvikt.
Vad tycker ni hittills om hingstarna? De jag är intresserad av att se mer av är Donato, Don Deesel, och Dortheasmindes Rockey.
Och väldigt många som var inåttåade :SHar bara sett från Ridsports rapportering, men rent generellt tycker jag att många av hopphingstarna verkar ha väldigt "knepig" exteriör, som t.ex. byggda i väldig framvikt.
Tänkte samma om Sigismund. Jag hoppas han hoppar som en gud, för han var inte den vackraste.
Tycker det ser ut som snöstyltor framTycker bara det ser dumt ut när de ställer hästen så uppenbart på en "knöl" med frambenen som de gjort med Epic på fotot... Ser ju bara konstigt ut med den överlinjen?