Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju lite novis på detta men är det en slump att så många av HT hästar blir godkända?
Såg nu på Ridsport att S Cruising inte blev godkänd, vad innebär det nu egentligen?
Tycker alla Kannan-hingstarna såg ut att vara rätt långsträckta i kroppen men att de även hade rätt långa framben (och långa ben generellt) vilket gjorde att dom fortfarande hade hyfsat lätt för att inte hamna alldeles för mycket på bogarna.
Jag tror att de hingstar som Schokemöle tar hit och visar har så bra kvalitet att de oftast blir godkända.
Det borde innebära att de inte kan lösa licens på S Cruising i SWB i år och att man inte heller kan lösa ettsto licens om han inte är godkänd i något annat förbund
Jag tolkar det som att S Cruising är godkänd i AES, enligt stationen.
Aj då, trist, tycker stammen är intressant men valde bort honom för egen del redan vid exteriörbedömningen tyvärr.Ja där godkänns "allt", så det är han säkert. Men han kommer inte kunna gå på ettstolicens t ex, om de inte väljer att köra honom till oldenburg el dyl för att hinna prova igen innan våren.
Tycker ingen dressyrhingst verkar helt komplett.MÅNGA hopphingstar med låga galopppoäng.
Det är en fin hingst men jag fick intrycket att han var väldigt grön och gänglig i sin kropp, han var inte färdig. Visar de honom om 2 år som prestationshingst så lär det vara en helt annan hingst men i år var han inte klar, enligt mig.Har det getts någon motivering till varför Viking Hästak inte blev godkänd? Tyckte han såg riktigt fin ut med testryttarna.