Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte heller kunnat bädda in filmlänkar (har bara försökt från instagram) utan bara lagt in dem som vanlig länk.Från Facebook har inte funkat för mig på jättelänge. Kommer bara upp såhär
Visa bifogad fil 106115
Är det något som går att åtgärda @Gunnar
Från Facebook har inte funkat för mig på jättelänge. Kommer bara upp såhär
Visa bifogad fil 106115
Är det något som går att åtgärda @Gunnar
Kennelsidan är offentlig, har alltid varit och det har funkat förut att bädda in klipp.
Kennelsidan är offentlig, har alltid varit och det har funkat förut att bädda in klipp.
Tillägg, ditt klipp är inte heller inbäddat.
Inbäddat ett embeddat (svengelska) är när mediainnehåll syns på en annan sida än källsidan, där materialet är uppladdat. Typ att du har en feed från instagram på din webbsida eller länkar till en youtube-film som syns i den egna sidans "skin" (skinn på engelska).Då fattar jag nog inte ens vad det menas med inbäddat
Inbäddat ett embeddat (svengelska) är när mediainnehåll syns på en annan sida än källsidan, där materialet är uppladdat. Typ att du har en feed från instagram på din webbsida eller länkar till en youtube-film som syns i den egna sidans "skin" (skinn på engelska).
Precis. Det har funkat på fler källsidor men nu verkar det inte funka längre tyvärr. Troligen ligger det i källkoden.Ja? Som det var förr? Men då hade vi ju bara Youtube och diverse webbhotell som vi laddade upp foton och filmer på och infogade här.