Info innan avelsbedömning

T

tottenham

Vad skulle ni fråga/vad vill ni veta av en tränare innan ni skickar er häst dit på träning inför avelsvisning?

Vad skulle ni vilja veta om hur man tränar en häst inför visning?

Spåna fritt!

Sv: Info innan avelsbedömning

jag skulle åka till tränaren ifråga och se hur hästarna tas omhand och av vem och se hur dom tränar och då fråga allt som verkar tveksamt.
Numera har ju en del tränare börjat föra träningsdagbok ,det skulle jag definitivt villa ha tillgång till .

Sv: Info innan avelsbedömning

Jag vill se anläggningen, jag vill veta vad personen som ska träna min häst har för träningsfilosofi, stämmer den överrens med min? Jag vill veta vad för andra hästar han/hon tränat och visat tidigare och även se hästar som är i träning för tillfället. Och så vill jag kunna hälsa på och se på när min häst tränas när jag vill.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka