SoffiProppi
Trådstartare
Tjoho! Nu är det säsong! Någon som blivit smittad ännu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man att det är influensa man har? Alla symptom utom hög feber stämmer in men sist jag hade den för cirka 20 år sedan var jag mycket sjukare. Trodde på allvar att jag skulle dö. Antar att det inte är lämpligt att testa sig.Tjoho! Nu är det säsong! Någon som blivit smittad ännu?
Jag vet faktiskt inte men är rätt så säker på att det är det jag har pga. hur dåligt jag mår och hur länge jag varit sjuk..- jag tänkte så simpelt som att om man har ont i lederna så är det influensa men så är det säkerligen inte.Hur vet man att det är influensa man har? Alla symptom utom hög feber stämmer in men sist jag hade den för cirka 20 år sedan var jag mycket sjukare. Trodde på allvar att jag skulle dö. Antar att det inte är lämpligt att testa sig.
Åh, vad besvärligt det låter Skönt att det blir lite framsteg iallafall och hoppas du blir frisk snart. Jag hade tur att jag endast var sjuk ca 8 dagar och sedan fick en hemsk hosta som inte gav med sig försän ytterligare ~7dagar.Jag har åkt på den och himmel vad dålig jag varit/är! Har varit dålig i två veckor nu och den första sov jag mig igenom, nu sover jag bara halva dygnet så det går framåt . Jag har haft influensan förr men så dålig som jag varit denna omgången har jag inte varit i hela mitt 37-åriga liv. Jösses..
Tjoho! Nu är det säsong! Någon som blivit smittad ännu?
Något oönskat fick jag i alla fall. Lunginflammation...
Avslutade penicillinkuren igår och hoppas att jag snart känner mig som folk igen.
vaccinerad.
Men inte mot förkylningar.
När jag träffade läkare berättade de att årets vaccinering träffat fel och även vaccinerade löper större risk än vanligt att ändå smittas.
Men ändå, skönt att du sluppit!
Akut bronkit = öroninflammation? Shit isåfall att råka på båda två! Jag har endast haft öroninflammation femtioelva gånger när jag var litenDet ”roliga” är att jag inte heller fått influensa. Trodde det var den jag fått när jag startade tråden, men det visade sig vara lunginflammation och akut bronkit
Jag insjuknade den 9/2, först nu börjar jag känns mig normal igen, fortfarande en del hosta, lätt andfådd och så hiskeligt trött
Kliar ditt skinn?Jag är inne på andra veckan, så sjukt tråkigt och enerverande, jag har ingen hud kvar i eller utanpå näsan och hela kroppen kliar. Men jag mår lite bättre idag så jag hoppas att jag är på benen senast på onsdag.