Inåttåad-värre

S

Sanna_vbg

Köpte min dam för ca ett halvår sedan, hon har alltid varit innåt tåad, men det är inget hon haft ont av. Men nu tycks det blivit värre, vet inte om hon behöver undersökas, eller om jag bara sa byta hovslagare, för det verkar ju vara det som är problemet då hon blivit värre. Tacksam för svar. /sanna

Sv: Inåttåad-värre

Har du någon bild ?? Har hon ont av det nu ?? gissar bara nu men kan tänka mej att inåt tåade hästar slite mer på insidan ??

Sv: Inåttåad-värre

Tvärsom:idea:
Om Hästen blivit mer musklad sen TS köpte den så blir den automatiskt mer intåad.:eek:

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 250
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 403
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: tara
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka