Inatt blev vi straffade!

U

uthasego

Inatt fick jag och min mamma vad vi förtjänade - tyckte Minus.

Kattmamma och bäbisar bor i sovrummet med oss och nanny (minus) vill också vara med i korgen. Men hon har gått lite för långt, nu är det hennes ungar tycker hon och har bitit mamma mitzy och lagt sig framför ungarna så dom ska sutta på henne.. lyckat.
Istället skriiiiiiiker ungarna efter ett tag, det kommer ingen mjölk hur mkt dom än trampar och suger.

Väääldigt jobbigt och vakna av det ungefär 500 gånger per natt, så denna natten fick minus vara ute i vardagsrummet och övriga lähenheten.

Minus tyckte inte det var roligt alls och kraffsade länge på dörren men gav efter ett tag upp. :crazy:

Kl 8 imorse vaknade vi och gick upp för att fixa lite mjölk till de 3 ungarna som väger lite lite.
Kommer ut i vardagsrummet och hittar spyor. I soffan och på fåtöljen! :eek:

Jag vet inte om katter kan tänka på ett sånt sätt att de ska bestraffa oss men såhär har hon iallfall aldrig gjort innan!
Hon har vart lite konstig nu när vi har fått kattungar och verkar lite avensjuk för att vi inte lägger lika mkt tid på henne.

jaja, nu blir det till att tvätta överdragen till soffa och fåtölj idag :crazy:

Sv: Inatt blev vi straffade!

Förmodligen så blev hon väldigt stressad. Om hon tror att det är henne ungar och ni stänger ute henne ifrån dem är det mycket möjligt att hon kräkts av stressen. :(
Min f.d katt kräks när hon är stressad...
Men, det finns ju inte så många andra alternativ om ungarna inte får sin mat... Ifall ni inte kan omplacera henne tillfälligt. Stackarn. :(

Liknande trådar

A
Övr. Barn med min son och mig själv (och hela familjen i övrigt...) Använder ett anonymt nick, naturligtvis... I vår familj består vi av...
Svar
18
· Visningar
3 100
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama