E
Engla
Jag har en liten inakordering, en ettåring som går tillsammans med min ettåring. De står i samma box. Inakorderingen har täcke på sig. I morse fastnade min ettåring i inakorderingens täcke med (frambenet i maggjorden). Inakorderingen låg ner och min hade väl stått för nära helt enkelt. De fick båda lätt panik och täcket gick sönder men min satt fortfarande fast.Som tur var kom jag just då och kunde plocka isär dem.
Nu har jag några funderingar. Skall jag betala hennes täcke? Ska hon få ha täcke i boxen i fortsättningen?
Nån stans tycker jag det är helt fel att ha täcke på en ettåring men har inte velat lägga mej i. Men nu har det ju hänt en olycka som kunde slutat mkt värre. Min visade inga skador i morse och jag hoppas inte att hon har sträckt sig eller så heller...
Nu har jag några funderingar. Skall jag betala hennes täcke? Ska hon få ha täcke i boxen i fortsättningen?
Nån stans tycker jag det är helt fel att ha täcke på en ettåring men har inte velat lägga mej i. Men nu har det ju hänt en olycka som kunde slutat mkt värre. Min visade inga skador i morse och jag hoppas inte att hon har sträckt sig eller så heller...