mimmipigg Trådstartare 5 Sept 2003 #1 Vad använder ni för impregnering till hästarnas regntäcken? Jag hittar inget riktigt bra. Förslag?
B blondi3958 5 Sept 2003 #3 Jag har bara hunnit prova ett och det är det hööks säljer i sin katalog. Det tycker jag är bra Men jag har ju bara provat den :smirk:
Jag har bara hunnit prova ett och det är det hööks säljer i sin katalog. Det tycker jag är bra Men jag har ju bara provat den :smirk:
Alexandra_W 5 Sept 2003 #4 Det har aldrig hänt att ett täcke börjat läcka =) Mitt äldsta är 15 år, och håller fortfarande tätt. trots idogt tvättande i maskin. De enda som läckt är Hööks Thermo Master, så sådana köper jag helt enkelt inte. Så, aldrig behövt impregnera ett täcke, och har inte tänkt börja heller =)
Det har aldrig hänt att ett täcke börjat läcka =) Mitt äldsta är 15 år, och håller fortfarande tätt. trots idogt tvättande i maskin. De enda som läckt är Hööks Thermo Master, så sådana köper jag helt enkelt inte. Så, aldrig behövt impregnera ett täcke, och har inte tänkt börja heller =)