Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Täckena håller emot duggregn med så fort det börja regna mer går fukten igenom. Tänkte att eftersom de är hyffsat nya (ett är endast använt en gång) kanske det går rädda dem genom att impregnera.
Vad är det för typ av täcke? Billigare tyger tycker jag inte är ordentligt vattentäta ens som nya och då är det även svårt att täta dem med impregnering som andas, det kan fungera med någon rejälare impregnering för canvas men då ryker andningen.
Är det kvalitetstyg så har Nikwax/Bucas/Horseware bäst impregnering.
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Gravid - 1år Jag hade en inte helt okomplicerad graviditet och jag var inte sugen på att göra om det, men på det stora hela var förlossningen det som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.