Importera kontakter från hotmail till outlook

Sv: Importera kontakter från hotmail till outlook

Har aldrig testat att exportera från Hotmail. Men det du kan titta efter är väl hur du kan få ned en .pst-fil till datorn, så att du kan importera den med Outlook.

Det verkar inte vara möjligt att exportera från Hotmail, men däremot importera.
Här finns en artikel som tipsar om hur du kan göra:
http://email.about.com/od/hotmailtips/qt/et_export_addr.htm

Senast ändrad:

Eller varför inte sköta din hotmail från outlook lägg bara till ett nytt konto fyll bara i uppgifterna så fattar outlook själv hur inställningarna ska vara

Eller varför inte sköta din hotmail från outlook lägg bara till ett nytt konto fyll bara i uppgifterna så fattar outlook själv hur inställningarna ska vara

...Inklusive de kontakter man har i Hotmail?

men det är ju det jag gjort, men kontakterna importeras inte.

Nu är jag inte säker, men jag har för mig att man på nåt sätt kan spara sin adressbok i hotmailen, som en fil på sin dator. Denna går man sen in på "konton/importera"/och väljer filen.....

Men det var inte igår jag utforskade det där, så jag är inte säker. Men du kan ju kolla upp det.

okej tack! Ska se om jag hittar nåt sånt!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka