imponerad-tornerspel

LitenIsa

Trådstartare
Måste bara få skriva till alla som sysslar med Tornerspel. Vi har en liten festival här i vår stad denna helg, och ett gäng tornerryttare (heter det så?) är uppstallade på vår anläggning. Jag såg lite utav deras show igår och jag är imponerad! MYCKET skickligt gjort. All heder åt er som sysslar med detta. :bow: Publikvänligt, roligt och spännande. :D och dessutom i mina ögon snygga kläder och dräkter!

Så sug åt er av berömmet! ;) Och lycka till i fortsatta shower och träningar
/Isa *som blev lite såld på det där med riddare...*

*tss* :D

Inte då! Jag har ju redan en pojkvän...och en flickvän...mina älskade hästar tar upp all tid för mig så jag lägger all min kärlek på dom...finns inget kvar för någon grabb...(oftast brukar problemet ligga i att pojkvänner inte klarar av att komma tvåa, ingen kan konkurrera ut mina hästar).

Men ska vi prata groupie-varning så ta fram en bild på Orlando Bloom...ojoj! :love:

Tror du skulle kunna sysselsätta mina tankar länge då! :rofl:

Du ska se min kompis pojkvän (jag delar lägenhet med dom) när han ser att jag sitter och drägglar över bilder på Orlando Bloom eller Johnny Depp.... :crazy: :d

*sucktar*

Annars har jag redan haft pojkvän som har med tornerspel att göra och det räckte tror jag... :smirk:

Nej, lovar, är inte en groupie... *s*

Va härligt att få höra posstiv kritik!! Det tackar vi för! :bow:

Givetvis nyfiken på vilket gäng det var du sett :)

Ursäkta mitt sena svar.

Gänget jag såg var från uppsala. Exakt vad de kallar sig vet jag dessvärre inte. Men duktiga var dem.

minns du några riddarnamn? Eller hur nån riddare såg ut. Det finns 2 sällskap i Uppsala, Celeres Nordica och Claighmoore

*fortfarande nyfiken* :smirk:

*Tänker så det knakar för att minnas detaljer*
Riddarnamn. En riddare hette Tjuren iallafall, han hade röda kläder på sig. Och så tror jag att en annan hette Serbus (osäker stavning).

Sen kommer jag nog inte ihåg fler namn. var en som red på ett kallblod (tror jag iallafall).

Hjälpte det dig något alls? Kommer jag på något mer så skriver jag.

/Isa

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka