S

SessCa

Nu var det över 7 år sen vi gjorde oss av med våran sista iller.
Och mamma har börjat bli sugen på en ny.
Så, jag tänkte höra med er fall ni vet vart man kan komma i kontakt med illeruppfödare. :)

Hoppas inte den här tråden ses som en annons nu.

Sv: Iller!

Tusen tack!! :bow:
Att leta på blocket var komplett omöjligt, då de enda annonser vi hittade var smått oseriösa då honillrarna inte var kastrerade och de flesta inte ens handtama

Så lite så :)
Kan ju passa på att tipsa om Zoonen.com, är en hög illerfolk där och därifrån jag har hämtat länkarna :)

Tack igen!

Helt underbart, längtar verkligen efter att få hem en liten korv! :love:

Det får jag göra. :)
Funderade på att låna scaner och lägga in lite bilder på våra gammla monster som inte finns mer.
14 illrar förut, 2 vuxna och tolv valpar. :love:

Liknande trådar

Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
341
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: Rugge
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama