IKEAs TRONES skohylla

Sv: IKEAs TRONES skohylla

jag har haft dom både uppsatta på vägg och löst stående på golvet. då löst ställda mot väggen, staplade 3 på höjden.
lite vingligt, men det funkade utmärkt :)

Ah, kalas!!! :laugh:

Ja, de ska stå emot en vägg.
3 på höjd blir det nog inte om det nu var lite vingligt, jag har nämligen 4 katter som nog gärna kommer att försöka hoppa upp på dem...:o

Jag har gjort så här....
25917697.jpg

Denna bänken är ihopsatt med tre tronesskåp och en bit trä på baksidan som håller ihop dom. Skruvat ihop bara.
Sedan la jag en skiva på- klippte sönder en trädgårdsdyna och la i 2 örngott.
Enkelt- bra att sitta på när man ska sätta på skorna för barn och framförallt- gömmer massor med skor.

Senast ändrad:

F*n vad fiffigt!!
San vill jag med ha ju :laugh:

Fast jag fattar inte riktigt hur du gjort botten elller stommen pa banken? Har du en lada av tra ocksa? Tva skolador ar val ryggstod om jag ser ratt, och en pa sidan nerevid? Eller? *trog*:angel:

Nä- de två på väggen hänger på väggen. bänken är gjord av ett skåp på längden och ett på varje sida på andra hållet. För att hålla ihop den har jag satt en träregel på baksidan. Där har jag även skruvat fast locket.
Lådorna är skruvade i varandra.
Den är faktiskt ganska rejäl. jag kan lätt stå på den. Den sviktar inte ens för vuxna alltså

Man behöver skruva upp dem! Det går inte alls bra annars.

Och sen när man tröttnar på dem inne i huset är de ypperliga att ha som förvaring i stallet! De rymmer en hel del borstar och annat kan jag meddela. Du får plats med ett fleecetäcke i varje också. ;)

Nä- de två på väggen hänger på väggen. bänken är gjord av ett skåp på längden och ett på varje sida på andra hållet. För att hålla ihop den har jag satt en träregel på baksidan. Där har jag även skruvat fast locket.
Lådorna är skruvade i varandra.
Den är faktiskt ganska rejäl. jag kan lätt stå på den. Den sviktar inte ens för vuxna alltså

*Funderar pa att be mannen har hemma att bygga en likadan* :angel::idea:

:bump:

Jag ska deffo till IKEA nästa helg ändå så ska kolla, det blir nog att köpa skåp då och sen får vi se hur de sätts upp/ihop

Min syrra hittade två nya röda skåp för en tia på loppis- skitungen....

Jag har 4 skåp på andra hallväggen uppskruvade med en liten hylla över. Perfekt till nycklar och plånböcker mm. Så där gömmer jag ännu mer skor. Och alla saker till hundarna. I de ovanpå "soffan" har jag lagt mössor och vantar mm.
Uppe har jag också i min "klädkammare" De är verkligen super- så du ångrar dig inte.
Superlätta att hålla rena med. Bara häll ur grusen och torka av. Är skorna fuktiga när du slänger ner dom så stäng inte luckan.

Liknande trådar

Dressyr När vår ridbana tinar fram tänkte jag göra lite snyggt på vår dressyrbana. Den har vi på ena delen av en stor ridbana, så ena långsidan...
2
Svar
25
· Visningar
3 978
Senast: Fenestra
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 176
Senast: exotic
·
Hemmet I sommar ska jag renovera min lägenhet, tänkte ta det rum för rum. Men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för färger...
Svar
5
· Visningar
1 593
Senast: eldione
·
G
Hästvård Jag har en nära bekant som jag just nu är hästvakt åt pga att h*n har åkt utomlands .Jag har påpekat brister upprepade gånger för...
Svar
8
· Visningar
1 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka