Ikeas spjälskydd

Mynta2

Trådstartare
Hur i hela friden ska det monteras ? :o

Passar det bara till Ikeas egna sängar ? Det verkar ju för långt och ändå fanns ju bara en längd. Sedan alla dessa snören. På vissa ställen är det dubbelsnören, andra inte. okej tänkte jag, det dubbla kanske ska vara i hörnen, men det funkar ju inte. För då passar det inte i nästa hörn. På en del ställen är det enkelsnören både i över och underkant, på andra ställen inte..Varför då ? Kompisar heter skyddet.

:crazy:
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Vi har spjälsängar från IKEA och det blir INTE mer logiskt för det! :crazy:

Jag gav upp att få det jämnt och sträckt. Man får helt enkelt gör det så bra som det går!

Tråkigt svar, men jag har tyvärr inget bättre!

/Timsetim
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Jag tycker alla skydd jag testat varit helt obegripliga :crazy:

Det blir inte sträckt eller jämt hur jag än bär mig åt, och det slutade med att skyddet gled ner hela tiden och inte gjorde någon nytta. Nu sover sonen utan så slipper jag reta mig.
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Hade ett spjälskydd från Ikea och spjälsäng från dem. Tyckte längden var bra och den var inte svår att få dit men det satt ändå uselt. Hängde och var sladdrig och gjorde ingen nytta alls. Köpte ett nytt igår med Laban märket och det är stabilt och bra men för långt istället.
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Ok, då verkar det ju bara passa till Ikeas egna sängar. Jag har ingen Ikea säng. Vet ej märket, men den ser lyxig ut ;)

Vet du varför det är snörer ibland på både ovan/underkant och ibland bara i en kant ?
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Ok, då verkar det ju bara passa till Ikeas egna sängar. Jag har ingen Ikea säng. Vet ej märket, men den ser lyxig ut ;)

Vet du varför det är snörer ibland på både ovan/underkant och ibland bara i en kant ?

På mitt skydd är det snören i både över och underkant i alla fyra hörnen plus på varje långsida. Är det bara snöre i över eller underkant på något ställe så kanske det är fel. Det är inte så ovanligt när det är Ikeas produkter..:angel:
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Hi hi. Har ett likadant samt en spjälsäng från IKEA och det hjälper inte kan jag säga. Vände och vred åt alla håll men det passar liksom inte ändå. Man får knyta så gott det går.
 
Sv: Ikeas spjälskydd

Ha ha, här är en till som hade problem med IKEAS spjälskydd :)

babys_ng_1189188244.jpg
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 092
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 399
Senast: Svartkatt
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 180
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp