Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det är så. Men inte alltid fått den känslan.Jag utgår från att de som skriver här är ärliga oavsett vem de svarar.
Det finns flera jag undviker att beblanda mig med.1. Ja, men ingen jag tycker illa om.
2. Nej, inte just nu.
3. Det vet jag inte, men säkert.
4. Ja, fast vissa diskussioner och vissa användare undviker jag att svara då jag känner på mig att diskussionen kanske inte kommer falla väl ut.
1. Absolut. Och vice versa.Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Har ni några på ignorera?
Är det så att vissa håller ihop?
Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
Vi har högt i tak o livliga diskussioner, men väl modererat. Tycker vi har en fantastiskt god stämning för det mesta.Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
1) JaNi som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Du ser ju ganska tydligt vilka som är nöjda med modereringen, apropå din tredje fråga i startinlägget.Hur fungerar det med moderatorerna. Jag tycker det är lite konstigt att de inte skall vara neutrala. De är ju med i diskussionerna som vem som helst. Bara nyfiken.
De är ju vanliga användare som även fungerar som moderatorer; när de går in som moderator och skriver så brukar de signera så du ser att de svarar i den rollen.Hur fungerar det med moderatorerna. Jag tycker det är lite konstigt att de inte skall vara neutrala. De är ju med i diskussionerna som vem som helst. Bara nyfiken.
Jag tror och hoppas moderatorerna kan skilja på sina egna åsikter och vad som faktiskt är tillåtet att skriva.Hur fungerar det med moderatorerna. Jag tycker det är lite konstigt att de inte skall vara neutrala. De är ju med i diskussionerna som vem som helst. Bara nyfiken.