Igår var en jobbig dag

Bröt ihop och började gråta i bilen på väg hem. Hade redan bestämt innan att jag skulle förbi X-sambon så kommer in där storbölande.
Var skönt få krypa ihop i soffan och bara vara ledsen över chefen och över allt annat skit det här året.
Idag är det en vecka sen, på ett sätt går ju livet på jobbet vidare som vanligt. Men sen dyker det upp saker där vi alla tre står och har ingen aning om vad det är sagt och bestämt.
Kom en fråga angående en offert, den sista jag skrev. De ville ha mer information och ingen av oss har en aning om vad han har räknat på 🤷‍♀️. Men det är bara försöka använda uteslutningsmetoden och börja ringa runt. Tack o lov tar kollegan den biten.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 530
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 895
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Galoppera