Igångsättning i förtid, vad krävs?

Sv: Igångsättning i förtid, vad krävs?

Skulle bara titta in och säga hej. Igångsättning enbart genom att spräcka fosterhinnan, är rätt ovanligt men fungerar som du säger om man är mogen. Annars är det ev. hormomgel nga dgr o dropp som kör igång värkarna. Ha det bra, vi ses, ska nu över och läsa om någon svarat mig på varför hopphästar, som hoppar av glädje, stannar så ofta och för spö för det!
 
Sv: Igångsättning i förtid, vad krävs?

Skulle bara titta in och säga hej. Igångsättning enbart genom att spräcka fosterhinnan, är rätt ovanligt men fungerar som du säger om man är mogen. Annars är det ev. hormomgel nga dgr o dropp som kör igång värkarna. Ha det bra, vi ses, ska nu över och läsa om någon svarat mig på varför hopphästar, som hoppar av glädje, stannar så ofta och för spö för det!

hehe, ja ha det gott.
Var du än är :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 332
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 923
Senast: gammalek
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 778
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp