Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, man skulle ju kunna säga att konstgödsel is the shit.Tror inte vi som tycker urin är väldigt äckligt använder guldvatten. Jag skulle aldrig göra det
Ja vi ha tydligen alla våra svårigheter med olika saker. Jag tycker inte kiss är något direkt äckligt, har blivit kissad på av både bebisar och djur och spillt ut mitt eget över handen när jag skulle ta urinprov. Det är för mig, inte mycket att uppröras över utan tänker mer att det är tur det finns tvål och vatten.Fast själva urinet tycker jag är äckligt, så är det kvar i toan är det rätt vidrigt i sig.
Jag bor i lägenhet i stan, gödslar inte.Nej, man skulle ju kunna säga att konstgödsel is the shit.
Att det luktar urin 12 timmar senare känns kanske inte helt konstigt. Men stinker det verkligen? Det är inte så att det bara luktar? Viss skillnad.Jag har inte det minsta smutsig toalett, men mitt kiss och mina barns luktar efter några timmar (inte gjort empiriska studier på hur lång tid det tar, men glömmer nån att spola på kvällen så stinker det på morgonen). Men vi kanske har fel på vårt kiss?
Låter som en avslappnad attityd.Ja vi ha tydligen alla våra svårigheter med olika saker. Jag tycker inte kiss är något direkt äckligt, har blivit kissad på av både bebisar och djur och spillt ut mitt eget över handen när jag skulle ta urinprov. Det är för mig, inte mycket att uppröras över utan tänker mer att det är tur det finns tvål och vatten.
Jag gissar att det hanteras utomhus med bättre ventilation än i badrum, men vad vet jag, har inte testat. Tror ändå få går runt inomhus och kissar i blomkrukorna, eller?Nu blir jag nyfiken på hur så kallat guldvatten ska hanteras - det torde ju vara ungefär samma sak som inte får finnas i toalettkoppen för att det är äckligt och luktar.
Jag vet inte vad definitionen av stinker är, men det luktar riktigt, riktigt illa. Så illa att mina barn vägrar gå på den toaletten om det händer. Jag vet som sagt inte hur lång tid det tar innan urin börjar lukta, men är inte sugen på att testa.Att det luktar urin 12 timmar senare känns kanske inte helt konstigt. Men stinker det verkligen? Det är inte så att det bara luktar? Viss skillnad.
Jag tror att få sätter sig på huk över sin vattenkanna.Jag gissar att det hanteras utomhus med bättre ventilation än i badrum, men vad vet jag, har inte testat. Tror ändå få går runt inomhus och kissar i blomkrukorna, eller?
Har inte heller kiss högt på min äckelskala, det är ju en rätt ren produkt.Ja vi ha tydligen alla våra svårigheter med olika saker. Jag tycker inte kiss är något direkt äckligt, har blivit kissad på av både bebisar och djur och spillt ut mitt eget över handen när jag skulle ta urinprov. Det är för mig, inte mycket att uppröras över utan tänker mer att det är tur det finns tvål och vatten.
Säkert, kanske ska tillägga att jag inte heller tycker urin är särskilt äckligt att hantera, har bara svårt att stå ut med lukten. Spolar primärt för det luktar illa, inte för att det i sig är äckligt!Jag tror att få sätter sig på huk över sin vattenkanna.
Så på nåt automagiskt sätt måste urinet hanteras innan det är färdigblandat och klart för bevattning.
Ja till det Det finns andra saker som jag inte har en avslappnad attityd till, det verkar vara rätt normalt att människor får till vc och spolar rent/suger rent sina öron på vaxproppar tex. Jag skulle hellre dö än att göra det :P Så ja, bara som exempel på hur olika vi är som människorLåter som en avslappnad attityd.