Ideal Harness körtäcke

F

Fjunet

Är det någon som har IHs körtäcke? Kan 125 cm tänkas passa shetlandsponny? Tyckte det verkade väldigt smart.

7082.jpg

Sv: Ideal Harness körtäcke

Ideals vattenavstötande körtäcken finns bara i full cob och ponny storlek. jag kan mäta upp ett ponny åt dig men jag tror det blir för stort för en shettis./Gunilla

Börjes anger ponnystorleken som 125 cm. Attans, skulle gärna vilja ha ett till mina shettisar.

Har den från börjes :)
Är lite förstort för min tjej ;) så jag skall sy om det lite..
Hon är 116 manken :( Men du kanske skulle kunna klippa av en del och sedan sy igen det du klippte ? som jag skall göra ;)
Driveout har med! ingen anning vad de har för storlek :p

Mvh
Eran Emma

Senast ändrad:

Har ponny stl till min maxade b-ponny (129,5) å det sitter perfekt på henne. Blir nog stort till shettis, tyvärr, för jag tycker att det är kanonbra!! :banana:

//M

Jag har ett sånt!!!:bump:
Jättefint och praktiskt.
Hann inte prova det så mycket iom det var en så mild vinter, men det ligger jättebra och känns fint i kvalitéen.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
615
Senast: Fille
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 857
Senast: Mineur
·
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 643
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar