idag blir vi med katt

Tindrande

Trådstartare
kl fyra idag åker jag och min syster till Luleå och hämtar våran Thelma :) hon är nu fjorton veckor (tror jag att det var född 20 feb iaf). Hon är svart och en blandning av siames/bondkatt och norsk skogskatt/bondkatt :D Ska bli så skoj med en liten kisse igen! Fick ta bort våran Signe i oktober 05.

Sv: idag blir vi med katt

Vad roligt med en ny familjemedlem!
Du får sätta in bilder på den lilla sen. :)

Åååhhhh, ett sånt gulligt foto på ljuvliga katter :love: Grattis till tillökningen :)

Själv har jag tre underbara töser nu :love: :love: :love:

Tror inte det :D Vi nästan slåss för att få gosa med henne. Hundarna är dock inte lika förtjusta

Tindrande skrev:
Tror inte det :D Vi nästan slåss för att få gosa med henne. Hundarna är dock inte lika förtjusta
Brukar va så att "första" djuren inte blir så glad när det kommer nya

dom är nyfikna, men rädda för det lilla väsande och slående svarta monstret :smirk: men båda är eg vana med katter, men inte hon med hundar. Men det löser sig säkert på ett par dagar.

Vacker katt mot en vacker bakgrund...
Thelma004.jpg

Eg är det inte hemma hos mig, utan hemma hos föräldrarna. I piteå. Men det är bara att dyka upp :rofl:

gahh, det lilla svarta monstret promenerade rakt över tangentbordet och stängde ner datorn :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 593
Senast: Vogue
·
V
Övr. Katt Nu behöver jag råd från alla er visa djurägare. I februari fick vi hem vår lilla kisse som är en blandning av perser och norsk...
Svar
9
· Visningar
8 276
Senast: Mia_R
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam