Idag bestämde jag mig :)

Och drog iväg till kiosken, så S fick fiska upp en mörk guppyhane o tre honor, till min låda hemma :)

Farsan Baloo

akvariepappabaloo.webp

Ytan såg så lugn ut, har du pump?

Japp, har haft den under ytan. Men flyttade upp den nu i kväll, så nu skvalar det för fullt... får se om jag kan sova :p. Måste fixa nya sugkoppar de fäster för dåligt... Så en hästmänniskas bästa vän, silvertejp får duga för nu - på utsidan givetvis.

:)

Och jag har fått ner temperaturen till 23.6 i stället för 24.6, får se hur det ser ut i morgon. Det kanske är så, att jag plockar bort doppvärmaren. :)

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 168
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama