idag 08.19...

ancan

Trådstartare
avlivades min älskade pålle.
Allt gick lugnt och fint tillväga. Matte orkade stå och klia honom in i det sista, killen som sköt var underbart lugn. Gravplatsen är fin och vacker, i våran ekbacke i hans sommarhage...
Hemskt att vara utan honom, skönt att hans lidande är över...
Jag "sände" honom över till Gasell, och just i det ögonblicket tittade solen fram bakom regntunga moln... vissa tillfällen i livet blir, trots attde är hemska fina minnen till sist.

Sv: idag 08.19...

Usch tråkigt *tröstkramar* :(

Men låter så fint när du skriver om det...

På något vis så känns det ändå skönt att edt är gjort. Det fanns inget hopp om att han någonsin skulle bli bra... han var inte så glad längre... Nu är det över, och kanske springer han nu nån annanstans tillsammans med sin bästis Gasell :D ;)

Lånar knapp

Tröstkramar till Ancan

Senast ändrad av en moderator:

Många tröstkramar och tankar till dig!
Vad fint du skrev! Kom tårar när jag läste! :cry:

Tänk på att pållen är på ett bra ställe nu och och inte lider! :love:

Skönt att det gick bra :cry: ett kapitel avslutat och ett nytt påbörjat med lille söte grållen. Din älskling har det bra nu.

Många tröstkramar från oss.
det enda rätta man kan göra för en häst som ej har glädjen och orken kvar är att ta bort den.Det är vi skyldiga våra bästa vänner tycker jag även om det är tungt.
Ta vara på alla fina minnen efter honom.
Kram lena&Musse

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Du får inte göra mig så lessen med ditt fina brev.... ;)

Va skönt att han slipper sitt lidande nu..vad var det för fel på han?

Va stark du va som orkade va med in i det sista, skulle aldrig fixa det även om det känns som om man sviker de då på nå sätt...

Hoppas även att min Älskade Berra är där upp nånstans och att hans ben är helt igen ( Han krossade hela vänster frambenet Dec-02). Jag är fortfarnade helt knäckt över det,men nu vimsar ja iväg det va ju din häst det handlade om..

*Massa tröstkramar*

aldente igen skrev:
Skönt att det gick bra :cry: ett kapitel avslutat och ett nytt påbörjat med lille söte grållen. Din älskling har det bra nu.

Vem kan vara ledsen med vänner som du!!!

:bow: :bow: :bow:

Massor med bockar till Aldente igen som kom med nybakad äppelkaka gjord på hemvärpta ägg och massor av smör i...

Gissa om vi "okynnesåt"...

Vill tacka er alla som sänt era tankar till mig idag, ni som svarat på tråden, ni som skickat privat till mig...

Världen är så mycket vackrare med fina medmänniskor omkring sig...

Miljoner tröstkramar från skåne..hoppas att allt ordnar sig för dig

Måste ju också få trösta!!! Jag vet hur det känns...

Liknande trådar

P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 082
Senast: Elizette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama