Icke-valbara formateringsknappar

Happimess

Trådstartare
När jag postar inlägg/skapar ny tråd så är hela raden med formateringsval oåtkomlig, den är "skuggad" och inga knappar går att klicka på. Det har varit så åtminstone en vecka.
@Gunnar, är detta ett känt problem? Är det fler som har samma problem?

Använder chrome och nej, jag kan inte lägga upp någon bild på hur det ser ut eftersom, well, raden är otillgänglig :p

Jag är tydligen blind, jag kikade igenom första sidan i delforumet men hittade inte den tråden :D
jag har inget minne att jag klickat på [ ] knappen men det är klart, jag kan ju ha kommit åt.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 218
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Freazer
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 917
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama