I stället för Kattens no 1?

CaisaCax

Trådstartare
Jag har en bengalkorsning som slaktar en Kattens no 1 klöspelare om året. Nu när det är dags för ny klöspelare så verkar Kattens no 1 vara omöjlig att få tag på. Jag har letat på nätet i flera månader men hittar inga. Vad kan jag köpa i stället? Måste vara av vävd sisal för den virade sorten slaktar hon på en dag. (Ni som har bengaler eller bengalkorsningar känner säkert igen er. 😅) Behöver inte något stort träd då hon är utekatt. Tips?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 410
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: kma
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka