I måndags var vi på ultraljud

Mirre

Trådstartare
:idea:-lampa;):D
det var en häftigt känsla att ligga där och se sitt barn röra sig.
H*n vände på huvudet så vi såg ansiktet också:love:
Fast kan f*n inte komma ihåg vilken vecka bm sa att jag var i:confused: Borde man inte komma ihåg det:confused:
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Sa hon inget beräknad förlossnings datum?

Jag fick det utskrivet som foto alla hans mått och beräknad förlossning.
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Man brukar ju få ett papper till bmsk med beräknat födelsedatum. Fick du inte med det?
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Jag visste inte att du ska ha barn. GRATTIS! :)
Och visst var ultraljudet häftigt. Själv har jag ju fått kika på min bebis två gånger, och om 7 veckor är det dags igen. Längtar. :D
Sen kan bebis få titta ut. :D

Vad gäller datum för BF kom jag inte heller ihåg vad BM på ultraljudet sa efter att jag varit där. :o Jag var alldeles för upptagen med att kolla på bebis. :angel:
Men din BM ska veta om du själv inte fick nåt papper i handen där dom skrivit detta.
Själv fick jag inget papper utan det skickades direkt till min BM. Så ring henne om du undrar. :D
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Jag fick fråga läkaren själv vad det blev för BF-datum efter UL:et.
Han sa inget...

Iofs fick jag ta en läkatid, då alla BM var upptagna och läkare brukar ju vara lite virriga! :D
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Jaa:D:banana:
22 mars är beräknat datum:love:

foton har vi också ska kolla igen vad som står där och på pappret.

Aningsfull: ja det var riktigt häftigt!
Grattis själv! :)
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Kul!

Jag registrerade mig på en annan sida där man har en graviditetskalender. Skitsmidigt bara att gå in där och kolla vilken vecka man var i för jag hade noll koll ;)


Nu vill jag se bilder!
 
Sv: I måndags var vi på ultraljud

Grattis! :banana:

Det verkar som det kommer bli fullt på landets BBn i Mars, själv har jag beräknat BF datum 16:e.
Jag kan inte förstå vad sveriges befolkning sysslade med runt 22-23-24 Juni i somras :angel:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 819
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 309
Senast: Fibusen
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 418
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 695
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp