Ja bestraffningar blir ju än mindre effektiva när man delar ut dem till sig själv.Det verkar bara vara ett så trubbigt verktyg. Det är ju bara att låta bli att zappa mig när jag går till kylskåpet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja bestraffningar blir ju än mindre effektiva när man delar ut dem till sig själv.Det verkar bara vara ett så trubbigt verktyg. Det är ju bara att låta bli att zappa mig när jag går till kylskåpet?
Som om man skulle ha sinnesnärvaro att zappa sig när man är i det tillståndet!Det där med morgontrötthet finns med. Det står att man kan använda armbandet om man är för flitig med snoozeknappen
Eller hur. Framförallt om man låter bli att dela ut demJa bestraffningar blir ju än mindre effektiva när man delar ut dem till sig själv.
Alltså, jag skulle få konstanta elstötar och ändå göra fel!! Lite får man väl stå ut med? Jag har svårt att tänka mig att den ens hjälper på människor som faktiskt har riktigt svårt med det här med vikt och att äta fel. Det är ju bara att ignorera elstöten eller ta av sig armbandet och göra som man "vill". Den tar ju inte bort ätproblemet som många har, botar inte ens sockersug!Ja, självdisciplin är naturligtvis ofta jättesvårt. Men jag undrar hur det där armbandet ska kunna ta disciplinens roll i längden? Ska man använda det resten av livet för att minska sitt ätande?
Bloggaren har gjort en imponerande viktnedgång, hennes mål är minus 90 kg med LCHF och hon verkade nästan vara framme. Men jag undrar hur hon kommer att klara sig på längre sikt, hon skrev att hon fick ångest till och med av att ha beställt armbandet. Det låter som rejäl KBT vore en bra lösning för henne, snarare än dieter och elstötar.
Alltså, jag skulle få konstanta elstötar och ändå göra fel!! Lite får man väl stå ut med?
Que? Var i världen då?Det hemska är att folk på riktigt använder sådana metoder för att t ex försöka kontrollera sin sexualitet. Används i så kallad "conversion therapy" som syftar till att göra folk hetero.
Hjälper det?Det hemska är att folk på riktigt använder sådana metoder för att t ex försöka kontrollera sin sexualitet. Används i så kallad "conversion therapy" som syftar till att göra folk hetero.
NäHjälper det?
Är på jobbet och hinner bara skumma - men framgår det om det faktiskt använts eller om det bara några hjärndöda dårar som VILL använda det på homosexuella?
Vad synd! Annars hade den varit praktiskt att använda på alla de som är rädda för homosexualitet, så de plötsligt blev homosexuella för en vecka eller så, kanske kan skapa lite mer förståelse för att man inte väljer sin sexualitet riktigt så enkelt som nissarna tror! Eller göra hela Rysslands befolkning utom Putin homosexuella för en tid. Bara för skojs skull liksom Eller i årskurs 9, alla elever gör vi till homosexuella för en månad och sedan gör vi dem till heterosexuella för en månad och så testar vi runt lite och sedan får eleverna själv välja vilket som kändes bäst att vara, man har ju fått testa på de olika och är kanske inte så snabb på att döma sedan!
Det används på riktigt. "Conversion therapy" är på riktigt och används på olika religiösa håll i världen (även i Europa). Gummibandsterapi verkar vara vanligt i den svängen.Är på jobbet och hinner bara skumma - men framgår det om det faktiskt använts eller om det bara några hjärndöda dårar som VILL använda det på homosexuella?
Men jag undrar lite försynt vad det är man straffar egentligen? Önskan att äta, eller beteendet att trycka på straffknappen?
Fan. Det är ju fruktansvärt. På riktigt.Det används på riktigt. "Conversion therapy" är på riktigt och används på olika religiösa håll i världen (även i Europa). Gummibandsterapi verkar vara vanligt i den svängen.
http://forward.com/opinion/324667/r...aught-me-how-wrong-gay-conversion-therapy-is/
Ja verkligen.Fan. Det är ju fruktansvärt. På riktigt.
Jag har nog det. Så har jag faktiskt inte tänkt på det. Har svårt att se mig själv objektiv just nu.Du har nog kommit väldigt långt som ser risken för återfall, och vad den beror på. Förhoppningsvis minskar risken efter imorgon (var det väl).