JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
I desperat behov av råd - Olyckliga katter
Katthälsa
Trådstartare
Trådstartare
MeatIsMurder
Startdatum
Startdatum
23 Feb 2010
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
4 097
Katthälsa
Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Katthälsa
Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Relationer
Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Övr. Katt
Efter en flytt bor jag numera i lägenhet i utkanten av en stad, i närheten till landet och grönområden. Har eget stall 10 minuter med...
Kattbilder #10
Svar: 521
Visningar: 27 130
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Efter en massa funderande så får valpen heta F'irefly efter en plats i Australien så behåller geografitema (nuvarande heter Rio och...
Milosari
Idag kl 15:25
Svar: 740
Visningar: 52 138
Hund
Distansritt
Islandshäst Mja, det håller jag inte med om. Man måste vara otroligt duktig på att träna om man inte vill hålla sig på endast 50 km nivå. De flesta...
SiZo
9 minuter sedan
Svar: 28
Visningar: 711
Grenar
Födda-24
Avel Efter Minis senaste veterinärbesök fick vi klartecken att öka storleken på hage och gå med andra hästar. Vi släppte ihop henne med...
thoora
12 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 5 159
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Svar: 1 143
Visningar: 89 247
Grenar