i dag är det tung dag

annie_cool

Trådstartare
I dag är det en tung dag tankar på min pappas bortgång och det närmas årsdagen för honom midsommar är en jobbig tid börjar redan känna av det.tur att man har stöd runt sig. I natt drömde jag en konstig dröm om att pappa var en osynlig säl varför det vet jag inte plus att jag tydligen grät i sömnen samt kallsvettades så vad tror ni det kan vara?

Antar det som sakt är just nu hos min vän och Läget har blivit värre med henne men jag försöker få henne på andra tankar. Själv är jag lite borta men det är nog som du säger drömmer mycket om pappa nuför tiden.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 218
Senast: Jahaja
·
Relationer Pratade med min ena sons pappa om sonens skolsituation för ett par dagar sedan. Vi var enigt upprörda över saker som sonen blir utsatt...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 090
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.