OutOfService
Trådstartare
Det är väl antagligen ingen fara. Men min rygg har bråkat dom senaste dagarna mer än vanligt. I fredags morse högg det till i ryggen och strålade smärta ner i benet så illa att benet vek sig, detta hände 3 ggr. Har i helgen vart försiktig och det har bara huggt till nångång. Annars bara lite smärta/molande värk i benet och stickningar.
Är lite smått livrädd för diskbråck då en sjukgymnast varnade mig för drygt 1 år sedan att hon trodde det var det som var på g och min mamma är opererad för diskbråck. Så jag kollar ju hela tiden fler symtom dum som jag är. Och upptäckte nu att jag har känselbortfall på insidan av ena skinkan vid nr 2 öppningen och lite framåt och fick panik..
Lugna mig!?
Är lite smått livrädd för diskbråck då en sjukgymnast varnade mig för drygt 1 år sedan att hon trodde det var det som var på g och min mamma är opererad för diskbråck. Så jag kollar ju hela tiden fler symtom dum som jag är. Och upptäckte nu att jag har känselbortfall på insidan av ena skinkan vid nr 2 öppningen och lite framåt och fick panik..
Lugna mig!?