Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ända jag kommer få med är sadel och träns så allt annat måste jag köpa självEnklast är nog att prata med dom som du ska hyra av.
Vad du kan tänkas behöva köpa beror helt på uthyraren, men troligtvis kommer hästen bara med grimma, grimskaft och möjligtvis sadel och träns. Allt annat får man införskaffa själv. Och ffa, ta reda på så mycket som möjligt om just den hästen du ska hyra.
Jag har många hästar och äger trots det bara ett flugtäcke, som jag inte använder. Detyper av flugor vi har här kryper bara in under täcket och irriterar ännu mer. Flughuvor har jag massor av och hästarna ägnar hela sommaren till att fundera ut hur man får av dom. Jag brukar ge upp ungefär så här års med att sätta på dom igen. Det som fungerar bäst är Flyers om hästen går med på att låta grimman sitta kvar.Jag har kollat på andra sidor där det stått att man ska ha, flughuvor, flugspray, första hjälpen, salvor till sår, schabrak, grimmor, grimskaft, extra tyglar, flugtäcke, borstar, saltsten, har säker glömt många saker. Är något av det jag skrivit upp onödigt och vad har jag glömt för något? Och jag kommer troligen hyra från ett ”företag” eller vad man ska säga, alltså inte från privatperson och kommer bara få med sadel och träns.