Hyaluronsyra?

Sv: Hyaluronsyra?

Hämtat fr blocket!
Equimins Ltd är ett familjeägt företag med ett rikt kulturarv och en mycket tydlig filosofi att producera förstklassiga varor till bra priser. I mer än 30 år.... deras Flexijointen är väl originalet så vitt ja vet!

Equimins Ltd är ISO9001 Certifierade och exporterar idag till 42 st länder...

Vi pratade om Chondrogen inte om flexijointen, läser du så drog jag bara upp exemplet när det prånglades en massa verkningslösa kopior billigt av flexijointen, dock har jag iofs inte för mig att det effektiva flexijointen är svensk utan tror den kommer från england om jag inte minns fel, men men det var Chondrogen som diskuterades som sagt.

delvis kl
Var kan man få tag i det så billigt?
Kör just nu med Biofarmas Glukosamin o MSM från Emin. Skulle gärna prova HA på min men hon har troligtvis IR. Vågar man ge HA då?

HA är kroppseget så inget man behöver vara rädd för att ge, uppenbarligen klarar den fruktsockret som finns i Glucosaminet så då skall det inte vara någon skillnad om du väljer samma märke med HA tillsatt.

Om man vill spara pengar kan man köpa glukosamin, kondroitinsulfat i pulverform och blanda sitt eget ”ledtillskott”. Man kan även ge hyaluron (HA) i pulverform men HA tas bäst upp i gelform. Man kan dock köpa HA-pulver och tillverka sin egen HA-gel. Kostnaden för glukosamin + kondroitinsulfat blir ca. 4,50 kr/dag och för HA ca. 1,80 kr/dag.

Jag väcker denna tråd, för jag vill verkligen veta var någonstans man köper tillskotten till detta pris? Cirka 190 kr/månad, i stället för nästan 500 kr som jag betalar nu, hade ju varit rena drömpriset! Så var hittar jag tillskotten till detta trevliga pris???

Jag väcker denna tråd, för jag vill verkligen veta var någonstans man köper tillskotten till detta pris? Cirka 190 kr/månad, i stället för nästan 500 kr som jag betalar nu, hade ju varit rena drömpriset! Så var hittar jag tillskotten till detta trevliga pris???

spaderÄss Jag är också nyfiken på detta! :)

Om man vill spara pengar kan man köpa glukosamin, kondroitinsulfat i pulverform och blanda sitt eget ”ledtillskott”. Man kan även ge hyaluron (HA) i pulverform men HA tas bäst upp i gelform. Man kan dock köpa HA-pulver och tillverka sin egen HA-gel. Kostnaden för glukosamin + kondroitinsulfat blir ca. 4,50 kr/dag och för HA ca. 1,80 kr/dag.

Var hittar du HA-pulver?! :eek:

(Tips, sno lite till er själva också. Asbra ansiktsserum. :o)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
402
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
902
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama