Hvordan finne hestejobb i England?

S

spoff

Jeg er på utkikk etter hestejobb i England. Har tittet litt på YardAndGroom.com, og sendt inne noen søknader.

Lurte på om det er noen som har andre tips til hvordan jeg kan finne jobb?

Jeg er på utkikk etter en jobb i en dressurstall. Privatstall, konkurransestall, avlsstall, salgsstall eller liknende.

Er det ellers noen som har erfaringer å dele med meg? Alt fra gode reisetips, jobbsøkertips eller advarsler..

Sätt in en annons i Horse & Hound! Har inte adressen dit, men det finner du säkert på Nätet. "Alla" läser den som bor på landet. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: MimmiNO
·
Avel Jeg tenker å bedekke min hoppe e. CARANO ue. LEONID, men har ingen erfaring med hingstevalg. Hoppen har sprangstamme, men jeg ønsker et...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Bandida
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Naranja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25