Huvudvärk....

P

Piffelina

Jag tror jag blir galen snart. Jag har haft ont i huvudet i 8 veckor nu. Inte varje dag men det är oftast när jag är på jobbet. Jag sitter framför datorn 8 timmar på jobbet och när jag sedan är på väg hem så släpper det oftast. Även om jag tar en promenad ute i friska luften på lunchen så försvinner den. Jag var hos optikern igår för att kolla om min syn hade ändrats, har linser, men det var rätt styrka och linser för mig. Jag är gravid i v 18 om det skulle spela någon roll. Någon som har något råd ??? Jag ska prata med min barnmorska om ett annat ärende idag så jag ska passa på att fråga henne om hon kan tänkas veta. Men jag börjar tröttna på detta nu...:(
 
Sv: Huvudvärk....

Kan man få ont i huvudet om man har järnbrist?

Jag ska fråga barnmorskan när hon ringer.
 
Sv: Huvudvärk....

Jag hade konstant huvudvärk de första månaderna av graviditeten, i kombination med en extrem trötthet orsakad av järnbrist.

Huvudvärken gick dock över ungefär direkt som jag blev sjukskriven, så jag tror snarare det var spännings-/stressrelaterat till jobbet.
 
Sv: Huvudvärk....

Jag är inte ett dugg stressad så det tror jag inte det beror på. Jag har varit väldigt trött dock släppte det för ca två veckor sedan. Suck...
 
Sv: Huvudvärk....

Jag tror att det kan bero på graviditeten. Jag fick också huvudvärk i början när jag var gravid. Visserligen var den borta när jag var i v 18 men det där är ju så olika för person till person.
 
Sv: Huvudvärk....

Jag hoppas verkligen att den försvinner snart.
Jag ska till mvc på måndag där de ska kolla blodtryck och ta lite prover. Om det inte visar något så är det inget att göra. Men då vet jag iallafall att det inte är något fel i kroppen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 418
Senast: Pratsch
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 992
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Har sedan flera år känt att jag inte mått "helt på topp". I grova ordalag sagt så är de här nedanstående några av de tydligaste...
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: Lakritsnapp
·
Kropp & Själ Jag behöver få bolla lite tankar och skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag har haft problem med rygg...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
19 290
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp