Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kör på ett tredelat "ridbett" och det funkar kanon. Så länge hästen trivs med bettet, varför ska man byta?
Jag har ett körhuvudlag med skygglappar då jag tycker hästen koncentrerar sig bättre på arbete när hon har det på sig.
Japp, jag har samma huvudlag på mina oavsett om de rids eller körs. Jag ser inget skäl till att ändra till ngt annat bara för att de skall gå i vagn, såvida det inte finns ett behov av det dvs.
Kör med samma du, funkar pålle inte med det så får du pröva ngt annat då
Hästmänniskan
Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.