Huvudlag med aachennosgrimma

J

jan

Har ni några tips på var man kan köpa ett snyggt huvudlag med lösa skygglappar och aachennosgrimma

Sv: Huvudlag med aachennosgrimma

Är det ingen här på forumet som har några tips. Ni är säkert flera som själva handlar med hästprylar.
Om vi glömmer det där med lösa skygglappar och endast söker ett körhuvudlag med fasta skygglappar och aachennosgrimma, blir det lättare att finna ett sådant?

Jag har aldrig sett ett huvudlag med aachennosgrimma, men jag har iofs inte letat heller...

Jag har aldrig sett ett huvudlag med aachennosgrimma, men jag har iofs inte letat heller...

Men snart kommer du att få se ett körhuvudlag med remontnosgrimma. Det har jag heller aldrig sett någonstans annars.

Sådana har Zilco och det går även att ta bort fästet till den nedre remmen om man vill ha den som en vanlig engelsk nosgrimma.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: CaisaCax
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
252
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Finns det? Jag har ingen lust att halka omkring en vinter till så ska ev. köpa Icebugs. Några tips?
2
Svar
25
· Visningar
1 175
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar