Hurra jag är fortfarande gravid!

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dressyrfreak

Är bara så glad... trodde jag hade fått förra missfall förra veckan då jag blödde ett par dagar, men ultraljud idag visade en levande krabat i v 10!!!!:) :) :) Det var så underbart att se den lille och se hjärtat slå...
 
Sv: Hurra jag är fortfarande gravid!

Så roligt!!!

Grattis!! :banana:
 
Sv: Hurra jag är fortfarande gravid!

meeen, grattis!!!!!!!! :)

vad härligt för dig! :banana:
 
Sv: Hurra jag är fortfarande gravid!

:bump: :bump: :bump:

Supergrattis gumman! Du skulle lyssnat på oss när vi sa att det inte behövde betyda missfall. Fast jag vet att det är svårt.

Försök nu att njuta av magen och graviditeten. :) Blir så otroligt gald när jag fick se din tråd ska du veta.
 
Sv: Hurra jag är fortfarande gravid!

Vad underbart! Håller tummarna för dig

Måste kännas hemskt att uppleva ett missfall eller ens att misstänka det.
Jag har alltid blivit gravid bara av att titta på min karl och har fortsatt trots ett hårt liv utan att ta hänsyn till den stackars kraken i magen. Under denna graviditeten har jag haft två pyttesmå blödningar långt efter v. 20 och gud vad rädd man blir :crazy:
 
Sv: Hurra jag är fortfarande gravid!

Tack allihop! Eftersom vi kämpat för att få barn vilket förra gången ledde till missfall var jag så säker på att det var samma denna gång... samma vecka och allt... nu är det bara att hålla tummarna att det fortsätter att gå bra. Att få missfall är ett h-vete som jag inte önskar någon att genomgå.
 
Sv: Hurra jag är fortfarande gravid!

Grattis och lycka till med barnet!
Jag ska hålla tummarna för dig!
*många kramar av styrka*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Karolina90
·
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 881
Senast: MML
·
Hundhälsa På vår dvärgschnauzer som är 10 år har nostryffeln börjat vittra sönder, vissa dagar andas hon pipigt, kan det ha något att göra med att...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: igbest
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp