Hurra hurra!

Flixon

Trådstartare
:banana:
Lilla schäfern här hemma (ok, han är förvisso ett år nu!) haltade förra veckan, så i onsdags hade vi tid hos vet. Han ville röntga, tyckte det såg bra ut så plåtarna skickades till SKK. Och idag kom resultaten upp, HD A och ED ua! :banana:

Fullständigt meningslös tråd egentligen, men efter förra schäferns HD C i kombination med kotförskjutning i ryggen som ställde till en himla massa problem för honom känns det bara så skönt att jag vill hoppa runt och jubla (och sambon, domedagsprofeten här hemma, är lycklig som ett barn!)! Röntgen har legat som en klump i magen, särskilt när han var lite halt på ena bakbenet (det har gått över nu, troligen en sträckning el dyl)... Nu kan vi bara fortsätta köra på som vi gör!

Vad är ni glada för idag? :laugh:

Sv: Hurra hurra!

GRATTIS!!!

Jag är olycklig över att min hund reagerade i höfter på en allmän hälsoundersökning häromdagen, trots att hon för 2 år sedan hade HD grad B.. Så jag håller tummarna att det bara var muskler eller liknande..

Men däremot är jag lycklig över att jag har min hund i mitt liv :D Hur hade världen sett ut annars?? :eek:

Tack! :D HD C eller sämre har för oss på nåt sätt blivit likställt med dödsdom, typ... Så det här var ljuvligt!

Usch, ska ni röntga om eller? Jag håller tummarna för er. :)

Eller hur, jag ligger i soffan med plutten och pussar varann på nosen med jämna mellanrum... :love: Det är härligt med djur!!

Men vad härligt!! Grattis :)

Jag är så glad över att jag har den hunden jag har. Jag som inte kunde bestämma själv om jag skulle ha hund eller inte och var tvungen att låta ödet bestämma. Men som ödet gjorde det! Det är verkligen MIN hund :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hösten 2016 tog jag bort min förra hund pga höftproblem. Köpte ny hund i september 2017 och märkte ganska fort att hon va stel i...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 461
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Rio är trasig igen :(. Och nu känner jag mig lite rådvill... I fredags skulle vi spåra och innan det gick vi en promenad. Jag värmde upp...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 023
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa När Nanush var ett år gammal började han halta, idag är han 2 1/2 år. Röntgen visade att han hade HD D och ED 2, han sattes på...
Svar
16
· Visningar
2 250
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter