Hurkan man se/känna at katten är med ungar?

YorkWann

Trådstartare
Eller kan man det?

Har haft min honkatt som innekatt en tid just pga att hon inte är kastrerad. ( Hade inte fått en tid men det låg ca en och en halv månad fram i tiden) ch det har gått fint, förrutom en del hankatter som stått utanför fönstret och tjutit... :cool:

Dock så har min kattfröken fått upp haspen på ett fönster och prommenerat ut via fönsterbrädet, och varit ute i två dygn.....

:cool:

Sv: Hurkan man se/känna at katten är med ungar?

Om du kan boka om kastreringstid snarast är det inga problem att abortera samtidigt!
Annars kommer de första tecknen vid tre veckor, då spenarna svullnar och blir röda.

ok, är det ett stort ingrepp elelr kan man göra det i samband?

det gör dom i samband med kastrationen. Blir inget större ingrepp att ta bort ungarna heller, och om du gör det snart har det ju inte ens hunnit bli något av de små fosterna :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, Snälla ge mig råd på hur jag ska göra. Jag har en 10 årig katt som hatar min 5 månaders valp. Eller ja hatar kanske är att ta...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Pudlan
·
Katthälsa Jag har två katter varav en inte trivs tror jag... Från början var det rena inne katter, men efter att jag flyttade till en lägenhet...
Svar
3
· Visningar
1 337
Senast: kazam
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: Niceperson
·
I
Övr. Katt Jag har fått ett rätt stort problem. Jag älskar katter, alltid haft det och kommer alltid att ha.. Kastrering är en självklarhet för...
2
Svar
20
· Visningar
5 175
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar