Hur visa mappnamn?

F

Farouk

För att någon (förhoppningsvis?!) ska förstå mitt problem så har jag tagit några Screen shots för att visa vad jag vill ändra :p

*klick*





Kort & gott, jag vill att mappnamnet ska visas även när jag går in under "Mina bilder", och inte enbart när jag ska skicka en fil på MSN/ladda upp på Photobucket etc.

Hur gör jag? :confused: Vet inte hur många gånger jag har klickat omkring för att försöka få fram det. :crazy:
 
Sv: Hur visa mappnamn?

När du är i utforskaren och ska öppna en mapp med minatyrer/ikoner utan text gör du så här: När du står i en annan mapp än den du vill ha utan text och sen SHIFT klickar på mappen så får du innehållet utan text. Du gör likadant när du vill ha tillbaka texten.
 
Sv: Hur visa mappnamn?

Men jag vill ju att mappnamnen ska visas helatiden, utan att behöva trycka på en massa kommandon :( :crazy:
Någon annan som förstår vad jag menar? Laban? :angel:
 
Sv: Hur visa mappnamn?

Jomen, förmodligen har du tryckt med "kommandot" tidigare så det visas på det sättet.:smirk: Du kan ju alltid återställa mapparna till standardinställningen. I utforskaren: Verktyg|Mappalternativ... Visning|Återställ alla mappar (OBS! Alla mappar ändras tillbaka till standard). Ta en liten koll i listan på samma sida om det är förbockat "Kom ihåg inställning för visning för varje mapp".
 
Sv: Hur visa mappnamn?

Ja Farouk.

Att jag inte skriver är för att meodeo skriver bra så jag tycker det är onödigt att skriva samt att risken blir att man förvillar personen som behöver hjälp.

Som standard så visas mappnamnen i "Mina bilder"
 
Sv: Hur visa mappnamn?

TACK, den förklaringen fattade jag bättre :o :bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 082
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 464
Senast: Pratsch
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 371
Senast: Imna
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp